به سایت شرکت آرمان تابش خوش آمدید.

 

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

این موضوع بخوبی برای همه ما روشن است که امروزه با پیشرفت در تکنولوژی استفاده و کار با رایانه و کامپیوتر چندین برابر شده است. به همین خاطر است که بیشتر کشورها نیاز به قطعات و وسایل جانبی این دستگاه دارند و همین مسئله موجب شده است تا واردات قطعات کامپیوتر از دبی رونق زیادی بگیرد.

واردات این قطعات از کشور دبی بسیار سودآور می باشد و برای بازاریان و البته مردم سود و منافع بسیاری را به همراه دارد. زیرا که آنها می توانند به سادگی کالا و قطعات مورد نیاز کشور را با کمترین قیمت تهیه کنند.

شرکت بازرگانی آرمان تابش از جمله وارد کنندگان این قطعات به صورت عمده می باشد که در دبی و قطر دارای دفاتر مرکزی می باشد. دوستان علاقه مند به خرید عمد می توانند با مشاوران ما در ایران ارتباط بگیرند.

قطعات کامپیوتری که توسط شرکت بازرگانی آرمان تابش وارد می شوند  همگی از جمله قطعاتی هستند که در بازارهای ایران نیز موجود می باشند و در کوتاهترین زمان ممکن با قیمت های بسیار مناسب به دست متقاضیان می رسند.

روند واردات قطعات کامپیوتر از دبی

همانطور که می دانید واردات کالا از دبی شرایط، قوانین و ضوابط خاث خود را دارا می باشد.

به همین خاطر است که شما بازرگانان عزیز نیاز است برای تجارت با این کشور اطلاعات به روزی از وادرات در اختیار داشته باشید.

با توجه به این نکته که امروزه در بازار ایران نیاز به قطعات کامپیوتری روز به روز در حال افزایش می باشد و تولید این قطعات در کشور بسیار کم می تواند نیاز مردم را پاسخگو باشد بنابراین واردات این کالا از کشوری همچون دبی لازم و ضروری می باشد.

اما دلیل اصلی و هم وارد کردن این قطعات در دبی این است که هیچ هزینه ای به عنوان تعرفه و یا به اسم مالیات از شما دریافت نمی شود به همین دلیل تجار و بازرگانان ایرانی برای فعالیت خود در این زمینه این شهرتجاری را انتخاب می کنند و به سودی چشمگیر می رسند.

شرایط واردات قطعات کامپیوتر

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که واردات هر کالایی از کشور دبی شرایط و قوانین خاص خود را دارا می باشد.

بنابراین واردات قطعات کامپیوتر از دبی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد و برای واردکنندگان منفعت بسیار بالایی دارد و همین امر موجب شده است تا این کار محبوبیت بسیاری را پیداکند و به یک شغل پر درآمد تبدیل شود.

نکات مهم برای واردات قطعات کامپیوتر از دبی

برای اینکه بتوانید در این تجارت بزرگ موفق شوید لازم است به نکات و موارد زیر توجه داشته باشید و رعایت کردن این نکات برای تجارت خود اقدام کنید.

  1. قبل از هر اقدامی شرکتی را که با آن قرارداد بسته اید در دبی پیدا کنید
  2. از معتبر و قانونی بودن شرکت انتخابی مطمئن شوید
  3. از کیفیت اجناس آن شرکت خیالتان را راحت کنید
  4. گارانتی دار بودن قطعات بسیار دارای اهمیت می باشد

آخرین مقالات

آخرین پروژه ها

عملیات اسیدکاری چاه‌های سکوی B فاز 14 پارس جنوبی پایان یافت
همکاری شرکت ملی حفاری ایران با ۳۰ مرکز آموزشی
تعمیرات در خارک با تکیه بر توان متخصصان منطقه انجام می‎شود

اطلاعات تماس

  • ایران، بندر امام خمینی، فاز3، بلوار مولوی، چهارراه اندیشه
  • 1129 5222 61 98+
  • َarmantarbesh.co@gmail.com